هيرمس
    مصر
  • 29℃ القاهرة, مصر

رئيس مجلس الإدارة

إيـاد أبــو الحجــاج

رئيس التحرير

عبد النبي الشحـــات

تفاصيل خناقة ابراهيم فايق مع نجم الاهلى السابق على تويتر 

دخل إبراهيم سعيد لاعب نادي الزمالك السابق ، فى مشادة كلامية مع الإعلامي إبراهيم فايق عبر موقع التواصل الاجتماعي تويتر بسبب مباراة منتخب مصر والجزائر التي أقيمت بينهما أمس بملعب الوكرة في ختام دور المجموعات لكأس العرب.



وكتب إبراهيم فايق من خلال حسابه الشخصي تويتر : " عندنا مدرب كبير.. عندنا منتخب عظيم.. حمدلله على السلامة " ، ليرد عليه إبراهيم سعيد قائلا : “ انت عشان التشكيل بيتبعتلك من الجهاز قبلها بيومين لازم يبقي مدرب كبير" .

وعاد إبراهيم فايق ليرد قائلا : " صباح الفل.. ده اتهام في ذمة ناس محترمة وكبيرة يا هيمه وذم فيا انا شخصيا وده كلام مايطلعش منك وانت عارف الأصول كويس.. بلاش لو عندك مشكلة شخصية مع حد في الجهاز يبقى ده رد فعلك.. ولو عندك مشكلة مع الأداء انتقدهم براحتك فنيا بدون تشويه وتشكيك في ذمم الناس " .

ورد ابراهيم سعيد: صباحك ورد وخير حبيبي هي الصراحه بقت مشكله شخصيه وانا مليش مشكله مع حد اصلا وبلاش تدخلنا في حوار غير اللي بتكلم فيه معاك عشان مش بيمشي معايا الحوار ده وانت عارفني شخصيا وانت عارف مين صاحب مين وبيديله التشكيله عشان تجيلك وتعلنها 
وانا مش بشكك دي حقيقه علي فكره 
صباحك فل 

الجدير بالذكر ان منتخب مصر متصدر المجموعة الرابعة سوف يلتقي مع منتخب الأردن وصيف المجموعة الثالثة، في ربع نهائي كأس العرب.





يمكنك مشاركة الخبر علي صفحات التواصل

اترك تعليق