• مصر
  • Loading...

رئيس مجلس الإدارة
إياد أبو الحجاج
رئيس التحرير
عبد النبى الشحات

"ليا كلام تاني".. تعليق نارى من احمد حلمى على ظهور منى زكي في بوستر “صندوق الأسود”

دعم الفنان أحمد حلمي زوجته الفنانة منى زكي في أحدث أعمالها الفنية فيلم “صندوق الأسود”، حيث نشر صورة البوستر الدعائي الأول للفيلم، المقرر طرحه بدور عرض السينمائية خلال الفترة المقبلة.

 



وشارك أحمد حلمي البوستر الدعائي للفيلم عبر حسابه الشخصي على“انستجرام”، وعلق علي البوستر التي ظهرت فيه منى زكي مكتوفة الأيدي، مازح بتعليق قائلًا :”بالنجاح والتوفيق، وأنا ليا كلام تاني مع اللي كتّفك كده”.

وسبق أن سرد  أحمد حلمي قصة حبه مع زوجته الفنانة منى زكي، وذلك خلال لقائه ببرنامج “صاحبة السعادة” مع الإعلامية إسعاد يونس، على قناة DMC، وقال: “بالنسبالي كانت ممثلة جميلة وكنت معجب بيها، ووقتها كنت بشتغل في برنامج “لعب عيال”، وجاتلي مكالمة من المنتج محمد فوزي، أنه عايز يقابلني، فقولتله تمام”.

وتابع: “يومها روحت وكنت لسة مخلص شغل وكنت عرقان وريحتي وحشة، وبمجرد ما وصلت ودخلت اكتشفت إن منى زكي موجودة في الاجتماع اللي بيني وبين محمد فوزي، وقتها قولت لنفسي ايه القرف ده، وليه تشوفني بالشكل ده، خدت تليفوناتها، وكلمتها ع الموبايل ماردتش كلمتها على تليفون البيت قالت لي إن التليفون وقع منها، وعرفت منها التليفون وقع فين، وروحت مكان ما وقع، وبالفعل سألت رجل أمن عليه ولقيته، وكلمتها قولتلها إني لقيته، وكان الموقف ده سبب في أننا قربنا من بعد، وبدأنا نخرج مع أصحابنا”.





يمكنك مشاركة الخبر علي صفحات التواصل

اترك تعليق