المؤسسة المالية والاستثمارية الرائدة في الاسواق الناشئة والمبتدئة
  • مصر
  • Loading...

رئيس مجلس الإدارة
سـعــــد سـليــــم
رئيس التحرير
عبد النبى الشحات

رد نارى من شاعر الهضبة على اتهام محمد رمضان لعمرو دياب
رد الشاعر تامر حسين علي اتهامات الفنان محمد رمضان، بأن هناك مطربا مصريا شهيرا وراء حملة السوشيال ميديا لمقاطعة أعماله، مؤكدا في حواره مع وائل الإبراشي الذي عرض، مساء أمس، أن الحملة ممنهجة لصالح أحد المطربين، ليرد عليه الإبراشي هل هو عمرو دياب، ليجاوبه محمد رمضان بأنه لا يحب أن يذكر أسماء.

إقرأ أيضاً

الخطيب يستعين بـ" عاشور" فى منصب كبير بالأهلى
ترامب يحذر من دمار الولايات المتحدة بسبب كورونا
الصحة: شفاء 80 حالة وتسجيل 36 اصابة جديدة مصابة بفيروس كورونا
تعليق صادم من هيفاء وهبى على ظهور فيروس جديد يضرب الصين بعد كورونا
حقيقة اصابة احمد حجازى بفيروس كورونا
اكتشاف اول حالات مصابة بكورونا فى الاسكندرية تعرف على التفاصيل

وقال حسين ، في رده علي رمضان: "الحقيقة مش عارف احنا بقينا نستحل نتهم الناس بالباطل إزاي"؟، وهل يُعقل راجل مُتربع على قمة الغناء ٣٠ سنة ومطرب وبيغنى ويسلطن ومواكب ومتطور وشايل صناعة بحالها على كتافه ومشرف مصر بقاله سنين بسيرته وأعماله ونجاحاته وقدوة بجد للشباب ومختلف الأجيال والأعمار ومطرب كبير.

وتابع حسين : "مش بيقول راب ولا دخيل على الشُغلانة حايفكر يمنع ممثل أو مؤدى من الغُنا أو حايحاربك مثلاً ... ياجماعة اتقوا الله واعقلوا اللى بيتقال الناس مش حاتتعاطف مع الهزى ده الناس بتشمئز من الكلام اللى مفيهوش ريحة المنطق ... وربنا يهدي، وأدى رد محامى المطرب عمرو دياب على الإتهام الباطل، ياريت يا أستاذ يللى بتتهم الناس بالباطل نحافظ على رموزنا الحقيقيين والمؤثرين بالإيجاب ونجومنا الكبار اللى فاضلين لنا عشان لما تبقى حضرتك ناجح ٣٠ سنة على التوالى نتشرف بيك وب انجازاتك وبسيرتك ونقف ضد اللى يمسك بكلمه، الكبير له مقامه واحترامه وتقديره... وياريت ننجح بشرف".








يمكنك مشاركة الخبر علي صفحات التواصل

اترك تعليق