المؤسسة المالية والاستثمارية الرائدة في الاسواق الناشئة والمبتدئة
  • مصر
  • Loading...

رئيس مجلس الإدارة
سـعــــد سـليــــم
رئيس التحرير
عبد النبى الشحات

ايمن بهجت قمر يشن هجوماً على ايناس عز الدين "اخس بجد"
شن الشاعر أيمن بهجت قمر، هجومًا على المطربة إيناس عز الدين، والتي أعلنت مؤخرًا إصابتها بفيروس كورونا المستجد، ودخلت مستشفى حميات إمبابة، إلا أن نتيجة تحليلها ظهرت صباح اليوم أثبتت سلبيتها، مما عرضها لانتقادات وهجوم من الجميع وتم وصفها بـ”مريضة شهرة”.

إقرأ أيضاً

التعليم: امتحان ورقى بجميع المواد بديل البحث لطلاب النقل قبل بدء الدراسة
التموين تعديل مواعيد عمل المخابز في رمضان
حسن راتب يتقدم بالشكر لـ محمد الباز بعد إعلان رحيله عن ٩٠ دقيقة
ابنة عمرو دياب تثير الجدل من جديد مع صديقاتها
طارق شوقى يوجه رسالة الى جميع طلاب مصر فى الداخل والخارج
اسرار القبض على الدكتور تشارلز ليبر من قبل السلطات الامريكية

وكتب قمر تدوينة على حسابه الشخصي بـ”فيس بوك” وضح فيها استياءه من تصرفاتها، فقال: “أنا ماليش علاقة أن المطربة الجديدة إيناس صورت برص في المستشفى هي حره وده طبعا شئ محدش يقبله، أنا ماليش علاقة بارائها السياسية أو اللي بتكتبه على صفحتها”.

وتابع: “لكن أنا اللي أذاني نفسيا أنها عيشتني في خوف على أسرتي حالة رعب لأنها عندي على الصفحة هنا، وكم البوستات والفيديوهات الكتير اللي أقرت فيهم بإصابتها بالمرض وكم الدعاء ليها من الناس الطيبين، وكلمات المواساة، وهي ما أنكرتش ده وما قالتش أنه إشتباه ولما المواقع كتبت أول فنانه تصاب بالكورونا مانفتش وأنا عيشت بجد ليله صعبة لاني حسيت أن المرض ابتدى يدخل دايرة المحيطين بيا”.

وأضاف: “تاني يوم الصبح ابتدى صحابها يكتبوا إن التحاليل أثبتت أنها مريضه بالكورونا، وشفتوا إزاي ظلمتوها وهي برضه ما انكرتش وقتها أن التحاليل لسه ما طلعتش.. لازم وقفه مع أي حد بيلعب بأعصابنا والله أعلم هي عملت كده ليه لو هتقوللي عندها أعراض أنا خدت نظرة سريعة على بعض فيديوهاتها ولقيتها ممكن تكون مزكمة عندها كحة، لكن كم الفيديوهات اللي عملتها والبوستات الطويلة مش بتاعة حد عنده ضيق تنفس وصداع حاد لدرجة شكوكه ف الكورونا”.






يمكنك مشاركة الخبر علي صفحات التواصل

اترك تعليق