• مصر
  • Loading...

رئيس مجلس الإدارة
سـعــــد سـليــــم
رئيس التحرير
عبد النبى الشحات

افرش بيتك
اعترافات مثيرة لـ زمردة ابنة شيري هانم: "ماما ملهاش دعوة بموضوع العلاقات الجنسية.. كنت بجيب فلوس"

كشفت التحقيقات في القضية القضية رقم ۲۱۲۸ لسنة ۲۰۲۰ جنح مدينة نصر أول، واعترافات المتهمتين شريفة رفعت وشهرتها شيري هانم وابنتها زمردة بتهمة ممارسة الدعارة والاعتداء على مبادئ وقيم أسرية في المجتمع المصري، وانتهاكهما حُرمة الحياة الخاصة، ونشرهما بقصد التوزيع والعرض صورًا ومقاطع مصورة خادشة للحياء العام، وإعلانهما دعوة تتضمن إغراء بالدعارة ولفت الأنظار إليها، واعتياد إحداهما ممارسة الدعارة وتحريض الأخرى لها ومساعدتها على ذلك 



قالت المتهمة نورا هشام علاء الدين الشهيرة بـ " زمردة ": " اللي حصل إن أنا كنت عايشة مع والدي ووالدتي وسنة 2005 انفصلا ورحت عشت مع والدتي في العمارة بتاعة جدتي في مدينة نصر وساعتها كان والدي بيبعتلي فلوس ودى اللى كنا بنعيش بيها.


وأضافت: اتجوزت من سنة ونص تقريباً جواز عرفي لمدة ١٠ أيام، وعشان احنا مش معانا فلوس لقيت واحد متجوز هيتجوزني عرفي ويديني مهر ٨٠ ألف جنيه وبعد ١٠ أيام حسيت اني مش عايزه اكمل فقولتله ننفصل، وطبعا والدتي كانت على علم وعارفة بالجواز عشان كنا عايزين اي فلوس.


وأشارت زمردة إلى رسائل بينها وبين والدتها حول شخص يدعى ك م، وقالت : الشخص ده انا كنت معشماه اني هيبقي فيه بينا علاقة جنسية واني هقضى معاه ليلة ويديني فلوس، بس بصراحة كنت بضحك عليه، ولما روحت اتحججت اني عندي ظروف واخدت ٤ آلاف جنيه ومشيت وعملت له بلوك، وانا كنت بقول لأمي أن في ناس على الانستجرام عايزة تقابلني ويكون في علاقة بيننا، وكنا بنتفق ازاي اقابلهم وامشي بدون مايحصل علاقة كاملة.


وأضافت: معظم علاقاتي ماما كانت عارفاها، لما كنت بنزل مع أشخاص في عربياتهم ويحصل علاقة جنسية بس مش كاملة واخد الفلوس وامشي، وماما كان دورها انها تقولي ازاي اتحجج عشان اهرب.


وتابعت زمردة، أنها كانت في سيارة مع شخص يدعى أ وتحدثت والدتها لتسألها عن مكانها وهتاخد كام، وفعلا نزلت معاه في العربية وعملنا علاقة بس مش كاملة واخدت الفلوس ومشيت.


واختتمت أقوالها: احنا كنا بنصرف الفلوس على ايجار الشقق والمعيشة ومكنش في فلوس تاني، وقالت: ماما ملهاش دعوة بموضوع العلاقات دي انا اللي كنت بعملها وبجيب الفلوس.





يمكنك مشاركة الخبر علي صفحات التواصل

اترك تعليق